Forum  Strona Główna



ED74

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> zespoły trakcyjne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak myslisz stac PKP PR na to ?
TAK Super spółka
0%
 0%  [ 0 ]
Nie bo Spółka PKP PR to bankrut
40%
 40%  [ 2 ]
nie mam zdania
60%
 60%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 5

piotrpiwosz
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Nie 11:41, 26 Sie 2007    Temat postu: ED74 Back to top

Najnowszy nabytek spółki PKP PR kosztował 10 mln zł . Klimatyzacja predkosc max 160 km/h . Ergonomiczne siedzenia . Wygodna kabina . Drzwi nie mozna w koncu samemu otworzyc . Tylko czy PKP PR stac na ten pociag tzw TGV Polska . :d

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
piotrpiwosz
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Pon 17:53, 03 Wrz 2007    Temat postu: Back to top

[link widoczny dla zalogowanych] Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
piotrpiwosz
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Pon 18:00, 03 Wrz 2007    Temat postu: Back to top

Podróż pełną fatalnych przygód mieli pasażerowie, którzy wybrali się w sobotę do Warszawy. O godzinie 8.09 z Łodzi Fabrycznej wyruszył w trasę zakupiony kilka dni temu za 15,5 miliona zł supernowoczesny skład. Niestety, tym razem technika przerosła człowieka.

Warto przeczytać:
Masz bilet? To wcale nie znaczy, że pojedziesz!
Pociągi z Opola do Czech dla narciarzy
Zowu dłużej pociągiem do Warszawy
Korekta rozkładu PKP
Superpociąg będzie woził pasażerów z Łodzi do Warszawy Pociąg planowo dojechał do małej stacyjki Maków koło Skierniewic, a tam... utknął na półtorej godziny. Pootwierały się wszystkie drzwi, wysiadła informacja wizualna, w ubikacjach siedzieli zamknięci przez automatyczne drzwi ludzie, inni nie mogli skorzystać z w.c. i siusiali na tory. Bezradna i przerażona obsługa biegała po wagonach szukając przyczyny "zwariowania" całej elektroniki, w którą wyposażony jest superpociąg. Za popsutym składem zaczęła się ustawiać kolejka innych pociągów, bo na tym odcinku jest tylko jeden czynny tor (drugi jest w remoncie).

- Jadę do Wiednia, o godz. 12.00 mam Eurocity z Warszawy Centralnej, jeśli nie zdążę będę musiała o całą dobę opóźnić wyjazd, a jestem umówiona na spotkanie - irytowała się Anna Niestój.

Pociąg uruchomili dopiero serwisanci z firmy Pesa (producent wagonu), których sprowadzono na miejsce. Okazało się, że ktoś w czasie jazdy otworzył któreś drzwi i to wystarczyło, by skład zatrzymał się w szczerym polu i utknął na półtorej godziny.

Po usunięciu usterki maszynista prosił wszystkich pasażerów przez głośniki, żeby - jeśli chcą dziś dotrzeć do Warszawy - pod żadnym pozorem nie zbliżali się do drzwi.

Podróżni natomiast wieszali psy na PKP i głośno komentowali, jaki bubel zafundowano łodzianom za ciężkie pieniądze.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
piotrpiwosz
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Pon 19:38, 03 Wrz 2007    Temat postu: Back to top

Elektrycznego Zespołu Trakcyjnego Łódź-Warszawa

--------------------------------------------------------------------------------

[link widoczny dla zalogowanych] Ciekawe jak będzie dalej.Życzę powodzenia.post tolusa
_________________
Lech Mocny(R)

Ostatnio zmieniony przez tolus1983 dnia Pon 20:31, 03 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz[color=yellow] post tolusa Piotr

Piotr usuń ten post(mój) bo link już nie aktualny jest.Pozdrawiam.tolus1983


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
tolus1983
Gość






 PostWysłany: Wto 20:00, 04 Wrz 2007    Temat postu: Back to top

Podobno mają być niedługo(przetarg na początku 2008) w Wielkopolsce coś za ok 20mln zł. z full wypasem ale i tak wole te standardowe wagony 2klasy z przedziałami.Nawet niech będzie hałas i śmierdziało to i tak stawiam na stare. Smile
 
piotrpiwosz
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Wto 20:04, 04 Wrz 2007    Temat postu: Back to top

Ed74 to nowoczesny pociag ale tylko u nas bo w Europie podobne juz od lat jezdza np francja TGV ponad 500 km/h japonia ponad 300km/h niemcy i ch magnetyczne moga nawet 800 km/h :d Paryz-londyn w 2g i 3 minuty dzis 1 pociag na tej linii . Co myślicie o naszym "TGV".

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
piotrpiwosz
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Pon 19:40, 17 Wrz 2007    Temat postu: Back to top

ED74 - nazwa handlowa Acatus (łac. "łódź") Pierwszy od wielu lat nowy EZT, wyprodukowany w bydgoskiej fabryce PESY na zamówienie samorządu województwa łódzkiego. Oznaczenie dotyczy wersji 4-wagonowej, na którą zamówienie złożyły PKP Przewozy Regionalne, 11 sztuk do obsługi trasy Warszawa-Łódź. Nazwa handlowa ED74 dla PKP to Bydgostia.

Obecnie jednostka ta jest 3-wagonowa i została oznaczona jako ED59-01 (elektryczna, do obsługi tras dalekobieżnych). Jeździ na trasach w województwie łódzkim, przeważnie Łódź-Skierniewice.

Łączny koszt zakupu wszystkich 11 pociągów to 171 mln zł brutto. Pieniądze na ten cel pochodzą z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego TRANSPORT Unii Europejskiej oraz wkład własny zapewniony przez Budżet Państwa.[1] 24.08.2007 odbyła się pierwsza jazda z pasażerami na trasie Łódź - Warszawa - Łódź

[link widoczny dla zalogowanych]

Producent PESA
Układ wagonów s+d+d+s (silnikowy + doczepny + doczepny + silnikowy)
Liczba miejsc siedzących 220
Napięcie zasilania 3 kV, prąd stały
Liczba i moc silników 4 x 500kW
Moc ciągła 2000 kW
Przyspieszenie rozruchu 1 m/s²
Prędkość konstrukcyjna 160


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> zespoły trakcyjne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach